piątek, 16 maja 2014

Prolog


"Chce pozbierać znowu myśli,
słyszeć bicie naszych serc,
widzieć ile szczęścia w sobie,
kryje każda mała rzecz"
Sylwia Grzeszczak - Małe rzeczy


Drogi Ukochany!

Wiem, że kiedy będziesz czytał ten list mnie już nie będzie na tym świecie. Już dawno o tym myślałam, tylko brakowało mi odwagi żeby to zrobić. To co zrobiłam nie powinno się wydarzyć. Wszystko zwaliło się na mnie i nie wytrzymałam tego napięcia. Byłam tchórzem, który bał się wszystkiego. Bałam się powiedzieć całą prawdę o sobie. Bałam się tego jak zareagujesz na to co ci powiem. Nigdy nie zapomnę co dla mnie zrobiłeś. Jaki byłeś. Dzięki tobie znowu zaczęłam żyć normalnie, funkcjonować. Tam w niebie będę o tobie cały czas myślała. Będę twoim Aniołem Stróżem, który nigdy nie da Cię skrzywdzić. Proszę cię tylko o jedno: pamiętaj o mnie i żyj tak jak dawniej, ułóż sobie życie i nie porównuj jej do mnie. Od samego początku nie zasługiwałam na ciebie. Pamiętaj, że zawsze cię kochałam. Przepraszam Cię za wszystko.

Żegnaj na zawsze.
Twoja Ola



Drodzy Rodzice!

Wiem, że zawaliłam na całej linii. Wiem, że nigdy nie chciałam was posłuchać. Zawsze chodziłam swoimi ścieżkami. Wychowaliście mnie na dobrą, wykształconą osobę miewającą swoje humory. Wiem, że chcieliście dla mnie jak najlepiej. Dziękuje wam za wszystko co dla mnie zrobiliście. Wiem, że moje życie miało wyglądać inaczej, ale nie potrafię go zmienić. Bardzo mi będzie was brakowało. Przepraszam was za wszystko.

Wasza jedyna córka Aleksandra.

***

Krótko, zwięźle i na temat. Jak to prolog nie może być za długi. Miałam być już dawno, dawno. Jednak plany się pokrzyżowały i dopiero teraz mogę was zaszczycić swoją obecnością. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Niektórzy czekali na początek nowej historii, niektórzy nie. Następny rozdział możecie się spodziewać dopiero w następnym tygodniu, jednak dokładnego dnia nie jestem w stanie wam podać. Wszystko zależy jak znajdę czas aby dosiąść się do tego złoma i przepisać go do Worda. 
Pozdrawiam wszystkich maturzystów! Pamiętajcie Matura to Bzdura!
Do miłego zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz